08 augusti 2011

Släktkalas

Igår var min familj och mina systrar med familjer bjudna till våra föräldrar som ville samla ihop alla innan de ska flytta. Huset är till salu och de ska flytta till lägenhet. Här är Arwid till höger med kusinerna Hjalmarsson. 
Vi fick god mat och kaffe med hembakad kaka. Här är Arwid och morfar. Det var kul att nästan alla kunde vara med. Mina föräldrar har bott i huset sedan 1967. Min far och farfar har varit med och byggt huset.
Adam har åkt hela vägen från Oslo. Han har en veckas semester nu och passar på att komma hemåt några dagar.
 Här är äldsta syrran med man och mor
 Mellansyster och Adam
Kusiner till mina barn

1 kommentar:

Gunilla sa...

Trevligt att alla kan samlas ibland! Antar att det var ett svårt beslut för dina föräldrar att sälja huset. I min familj har man inte lyckat ta det beslutet ännu fastän pappa är död och mamma rätt gammal och orörlig.