14 november 2011

Fokus på det positiva

I vår lokala tidning Corren var det Må-bra-tips i lördags. Ett av tipsen handlade om att se det positiva och att känna tacksamhet.
"Att se möjligheter i stället för hinder gör stor skillnad, och du kan påverka hur du tänker. Öva på att fokusera på det positiva i tillvaron."
"Tacksamhet är en stark kraft för att göra skillnader i livet. Kraften i uppskattning är magisk och att älska det du har gör dig öppen för att ta emot ännu mer."
Jag är verkligen glad och tacksam över mitt liv, det är i en positiv tillvaro jag lever. Jag är otroligt tacksam över mitt liv med min älskade sambo J och mina fina älskade barn. Just idag är jag också mycket tacksam över mina två fina storasystrar - jag älskar Er  Tillsammans är vi starka!
Dagens bild kommer från www.norrgavel.se

1 kommentar:

Bejans dagar sa...

Min älskade lilla syster, tack för allt fint du skriver.
Kramar