28 december 2011

Uppesittarkväll

Ikväll är det uppesittarkväll. Vi väntar på Adam som är på väg hem från Oslo. Oslotåget var försenat vilket innebar att han missade tåget Hallsberg - Mjölby. Men, det ordnades fram en Taxi och han beräknas vara framme vid 23-tiden.
Jag är ledig i morgon så det gör ingenting att det blir en sen kväll ikväll. I morgon kommer jag att umgås med bägge sönerna. Det var längesedan och det ska bli jättekul.
Idag träffade jag min tidigare svärmor och vi pratade en liten stund. Det var ganska längesedan vi sågs och pratade. Det kändes nästan precis som vanligt och det kändes bra.
Dagens bild är från 111226

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Tack för dina ord hos mig. Å nog är det så att i en separation finns det många likheter även om alla separationer har en egen historia. Må gott i ditt sammanhang och njut av att ha fått hem sonen!
Imponerad över att blåsippan blommar - borde ge mig ut på lite blåsippejakt;.))