24 december 2017

2017 del 3, sista delen

 I september skördade vi bl.a. lök och morötter i våra odlingslådor.
Från den 4:e september jobbar vi deltid. Jag får mer tid för utflykter med kameran =) Den här bilden är tagen på Omberg.
Sista helgen i september åker vi + Adam, Arwid och Lotta till Varberg. Det var en supermysig helg tillsammans. Vi tog vi en tur till Getterön på lördagen.
Första helgen i november kommer Lotta, Arwid och Adam hit. Den här bilden tog jag då Adam och jag gick en långpromenad i skogen utanför oss.
 Till vår blommiga vägg köpte vi en tavelhylla från Norrgavel
 Jag älskar skogen och helst i motljus ;)
 I december kom snön och allt blev ännu vackrare
 Och så blev det jul igen =)
Så här såg det ut i morse då vi vaknade på julaftons morgon. Snön är borta men det är vackert ändå.
Det var det sista inlägget i min summering av 2017.
TACK alla fina bloggläsare för i år, jag önskar er alla ett fortsatt fint julfirande! 

Inga kommentarer: