09 december 2017

Julen börjar ta form

Idag visar jag bilder från december 2015 då det var lite snö och frost, som vi längtar efter nu.
Nu börjar julfirandet "ta form", vi vet ungefär hur det kommer att bli =) Arwid och Adam anländer 22:a eller 23:e. Arwid satsar på att bo på Ärtgränd, det är ju sista julen där. Adam har inte bestämt än var han ska bo (hemma hos oss eller hos sin fader på Ärtgränd). Vi får se!
...
Vi kan ta emot många övernattande gäster här hemma hos oss. Vi har gästrum med sängar + några extrasängar och rum där vi kan ställa dem. Vi behöver bara komplettera med några täcken och kuddar. 
Tänkte att jag skulle ha något fint att ha på mej i jul. Jag funderade några dagar och sedan kom jag på att jag skulle vilja ha en vinröd sammetsklänning. Vilken tur att jag hittade en som verkade bra! Jag klickade hem den i morse. Sambo Jens ville också ha något vinrött och klickade hem en vinröd piké.
Bilden på klänningen har jag lånat från Country Dreams

Inga kommentarer: