09 november 2019

Höstfest i knytblus

Ännu en arbetsvecka har passerat, hade min lediga dag i måndags. Igår hade vi Höstfest med jobbet direkt efter arbetsdagen. Väldigt kul och trevligt att umgås med jobbarkompisarna utanför arbetstid. Jag hade på mej min nyinköpta knytblus som jag trivdes väldigt bra i.
Inför festen fick vi alla i uppdrag att skriva ned två påstående om oss själva. Sedan skulle vi para ihop rätt person med rätt påstående och det var verkligen inte enkelt, men kul =) Om mig själv hade jag skrivit: "Jag har ridit Hubertusjakt och har varit med på helsida i tidningen Gotlands Allehanda". Vi hade även en tipspromenad där jag tror att jag var den som hade flest rätt, bara ett fel. God mat, dryck, snacks och godsaker. 
Idag stavgångsrunda, lite städning och nu relax i soffan vid tänd brasa. I morgon blir det promenad med vännen Maria.
Dagens bilder på min fina blus har jag lånat från www.nobodesign.se 

Inga kommentarer: