02 december 2019

Adventsmys

Så här mysigt hade vi det igår eftermiddag! Nybakta surdegs-lussekatter, tända ljus och brasa. Ute var det kallt med några minusgrader och lite snö. Härlig adventsstämning!
Adam, Arwid, Lotta och Lo var på julmarknad i Nääs igår eftermiddag och de skickade några bilder därifrån. Det ser ut att vara frostigt och lite kallt där också. Så mysigt det ska bli att ha dem här i jul =) Längtar efter dem!
Idag har jag haft en jobbardag, en intensiv dag som vanligt på måndagar. I morgon har jag min lediga, då blir det en tur till Linköping för lite julshopping.
Från vecka 2 nästa år minskar jag ned min arbetstid ytterligare, kommer att jobba tre dagar i veckan och blir då ledig alla torsdagar och fredagar =) Lite lägre inkomst blir det men mer tid och livskvalitet. 

Inga kommentarer: