29 december 2019

Annandag jul

På annandagen tog vi bilen till Skogssjön för en långpromenad. Här på informationsskylten kan man läsa om hur Skogssjön bildades för mycket länge sedan.
Jens var inte med på promenaden, han behövde åka till ICA och fylla på matförråden. 
Ett litet tomtepar visade upp sitt boende utmed stigen där vi gick =)
Vi gick vandringsleden runt hela Skogssjön, en promenad på c:a 1 timma.
 "Som en bro över mörka vatten, vill jag bära Er" 💙
Lite mys i soffan och sedan lunch när vi kom hem från promenaden. På eftermiddagen åkte Adam, Arwid, Lotta och Lo till Arwids och Adams farfar och farmor och hälsade på. De bor på ett äldreboende i Väderstad. De fick med sig en termos kaffe och julgodis att bjuda på.
Den 27:e åkte de tillbaka till Göteborg och jag jobbade hela den dagen. Jag hann träffa Arwid, Lotta och Lo på morgonen innan jag åkte till jobbet. Jag sa Hejdå till Adam kvällen före, innan han åkte iväg för att träffa kompisarna Olle och Jimmy.
Det har varit underbart, härligt och mysigt att ha alla här i jul, en vecka gick alldeles för fort. 
Lilla Lo har spridit enormt mycket glädje och kärlek till oss alla, en liten solstråle som jag saknar jättemycket nu. Men... snart ses vi igen, nästa Göteborgsresa (i slutet av januari) är redan bokad =) 
Den här fina bilden på Adam och Lo landade i mobil när jag var på jobbet. Då gjorde de en matpaus i Ulricehamn på väg till Göteborg. Ha det så bra nu finaste Adam, Arwid, Lotta och Lo!
Sambo och jag har en relaxdag idag. Stavgångsrunda efter frukost och nu efter lunch relax i soffan.
Kram till Er alla! 

Inga kommentarer: