29 maj 2022

Mors Dag 2022

Dagen idag har haft varierat innehåll kan man säga. Började dagen med oro för sjuk sambo, måendet förbättrades sedan under dagen, för oss båda... 

Promenad hos Maria kl. 10.00 där dagens bild är tagen. 

När jag kom hem satt min sambo i solstol på altanen och såg välmående ut. Blev glad av att se honom =) Satte mig i solstolen bredvid och allt kändes nästan som vanligt.

Pratade videosamtal med Arwid och Lo, såg även en skymt av Lotta och Tuva

Fixade lite lunch

Adam ringde och grattade på Mors Dag

I eftermiddag var jag hos äldsta syrran, fikade och pratade. Var nog där i tre timmar. Därifrån åkte jag direkt till ICA Maxi i deras stad och storhandlade.

När jag kom hem kom Jens ut och mötte mig, hjälpte mej att bära in alla varor. Jag gjorde mej en kopp te och macka, vi satt och pratade i soffan.

Svarade på sms (Tack alla ni som hör av Er på olika sätt) 

Nu är vi trötta 

Inga kommentarer: