09 maj 2013

11 dagar

Idag är första dagen av min 11-dagars ledighet. På ett sätt känns det som bäst nu i början av ledigheten. Men, jag vet att kommer att kännas ännu bättre om några dagar då jag varvat ner och stressen har runnit av och försvunnit långt bort, när jag har kommit in i "semesterlunken".
Om några dagar reser vi till Göteborg för att hälsa på Arwid och Adam. Som jag har längtat! Ser fram emot några mysiga dagar tillsammans. Bilen blir fullastad med Adams flyttkartonger. Hos Arwid väntar min bärbara dator som numera är som ny igen. När den anlände till Göteborg var den helt död. Därefter har den genomgått omfattande renovering och återupplivning. TACK Arwid! I Göteborg ska jag bara njuta av att vi är tillsammans och även njuta av nya platser och upplevelser. 
Under resten av min ledighet kommer jag att vara i trädgården, baka lite, kanske putsa några fönster, hälsa på föräldrar, vända lite på dygnet, äta frukost länge varje morgon, motionera, köpa jord och växter, njuta av våren, trädgården och livet.

Inga kommentarer: