19 april 2024

Lek, mys och mera jobb

Jag får ta tillbaka det jag skrev i förra inlägget, att det är färdig-jobbat och färdig-vaccinerat. I morse fick jag sms från chefen på Läjeskliniken som undrade om jag kan ta ytterligare ett arbets-pass nästa vecka. Självklart tackade jag ja =) Det blir ett förmiddags-pass på onsdag nästa vecka.

I morse hörde Arwid av sig och skrev att Lotta och barnen ville leka på lekplatsen utanför mej, de anländer vid 9-tiden. Vilken dag! Så mycket kul!

Lotta skickade en bild när de var på plats. Då klädde jag på mej varma ytterkläder och gick ut till dem. Låste upp lekförrådet och sedan lekte vi, grävde i sanden, gjorde sandkakor, Lo och Tuva körde även sparkcykel och gungade. Härligt med ute-lek! 

Sedan gick vi in till mej och tog fram leksakslådan. Tuva vill alltid leka lite med grisen som har tre små gris-kultingar i magen. Jag fixade förmiddags-mellis och när vi hade fikat lekte vi lite till. Sedan var det dags för dem att åka hem till sig.

 
I morse vaknade jag till en oplanerad dag och sedan hände plötsligt en massa kul på en gång =)

Önskar alla mina fina bloggbesökare en superfin helg!

Kram från Kerstin 💙

Inga kommentarer: