17 december 2013

Slow

Härligt med en ledig dag en helt vanlig tisdag en vecka före julafton. Jag har lite som ska fixas idag men jag gör allt i ett ganska lugnt och långsamt tempo utan stress. Jag ska också ta en promenad för att passa på att komma ut i naturen i dagsljus.
Efter en stressig period i mitt liv för några år sedan tränar jag ständigt på att ta det lugnt. Har förstått att stress inte bara försvinner av sig själv utan det krävs en vilja och även målinriktad träning. Det kan jag skriva mer om i ett annat blogginlägg.   
Idag visar jag arbetsrummet som numera känns färdigmöblerat efter att bokhyllan kom på plats. Vi flyttade ner bokhyllan från övervåningen för ett tag sedan.
Ha det så bra alla bloggläsare!

1 kommentar:

Razzy sa...

Det där med att inte stressa är nog något jag måste lära mig, försöker ta det lugnt men lyckas allt för sällan

Kram Eva