14 april 2024

Härlig söndag

Vilken blåsig dag! Kände att jag bara måste ta en kvälls-promenad till havet, kolla på vågorna och ta några bilder. Visst är det mäktigt!

I eftermiddag var jag en stund hos Arwid och familjen. Arwid hade hittat en flyttlåda på vinden med lite saker som jag hade glömt när jag flyttade därifrån. Så därför åkte jag dit för att hämta det. Jag var med dem ute i trädgården en stund, var på lekplatsen och gungade Tuva sedan cyklade jag hemåt med mina kvarglömda saker.

På strandpromenaden fick man gå på egen risk idag. Man kunde få en rejäl dusch över sig här. 

Huset i bakgrunden är Kusthotellet och dit kommer mina fina vänner Ankan och Malou i slutet av juni. Ankan ringde idag och berättade att de kommer och hälsar på så nu får vi träffas alla tre och ha shopping-lördag på en fredag i Varberg. De kommer en torsdag och stannar till lördag. Så kul det ska bli! Längtar! 

Älskar att titta på havet när det stormar, uppleva naturens kraft och höra vågornas brus.

Idag var det läge för vinterkläder igen och både mössa, luva och ett glatt humör ;)

Denna bild tog jag på Hästhagaberget på väg hem från havet. Det var skönt att komma in i värmen sedan.

Har haft en jättefin helg! Hoppas att alla ni också haft det bra!

Kram!  

Inga kommentarer: