12 september 2015

Kakbak och vacker natur

Det har varit en härlig lördag idag! Efter långfrukost i sängen klippte jag gräsmattan och fixade lite i trädgården. I eftermiddag har jag bakat kakor till mamma Veras 90-årsfirande som är på tisdag. Allt gick bra med kakbaket =) men idag längtade jag efter mina gamla kakburkar, jag hade behövt dem (men...jag kan ju köpa nya om jag vill).
Ikväll tog jag en lugn och stillsam promenad i omgivningen utanför oss. Den här bilden, i motljus är kanske inte så jättebra men intressant med de små turkosfärgade "ljusbollarna".
Jag gick över vassbron och sedan in i den vildvuxna skogen. Här är det tyst, grönt och så vackert.
Jag gillar att ta bilder i motljus, det är så fint och vackert när man ser solstrålarna. Även på den här bilden syns en turkosfärgad "ljusboll" eller vad det nu är för något...
Ha en fin lördagskväll allesammans! 

Inga kommentarer: