08 oktober 2015

Rimforsa Strand

Idag kom jag hem efter ett dygn på Rimforsa Strand med jobbet. Jag har varit på konferens med personer som har samma typ av arbete som jag har, i västra länsdelen i vår Region. Här är en bild från fönstret i mitt rum med sjön Åsunden alldeles utanför.
Rummen är enkelt inredda och det är skönt att det inte finns TV. Här är det tyst och lugnt med en fantastisk utsikt. 
Här har jag sovit skönt inatt efter en intensiv dag och en god två-rätters middag på kvällen. Efter maten blev det lite prat i salongen innan jag gick till rummet. 
Efter två intensiva dagar med mycket information, grupparbete och diskussioner känner jag mig ganska "mör". Det var jätteskönt att komma hem till sambo J, katterna och fina naturen.
På bilden ser ni mej i mitt rum på Rimforsa Strand i morse 

Inga kommentarer: