30 oktober 2016

Bloggen vilar lite

Hej allesammans! Här råder bloggvila för tillfället och orsaken är att min gamla bloggdator har slutat fungera, den är helt död numera. Men... håll ut, jag har beställt en ny dator och bloggandet fortsätter då jag och nya datorn är redo.
Den senaste veckan har det inte hänt något särskilt förutom att jag träffade mina systrar i torsdags kväll. Jag och mellansyster var hembjudna till storasyster. Vi träffas ibland för att prata om planeringen för vår mor V. Det känns verkligen jättebra att vi har ett gemensamt ansvar, men... äldsta syster tar ett större helhetsansvar. Hon har kontakt med sjukvården, kommunen, boendet och fixar en massa. Det var jättekul att träffa syrrorna, vi kan prata om det mesta, vi känner och förstår varann ♥
Dagens bild har jag lånat från webbhallen där jag beställt min nya dator

Inga kommentarer: