23 februari 2019

En helt vanlig hemma-helg

Om en vecka är jag på plats i Göteborg hemma hos Arwid, Lotta och lilla Lo. Jag längtar efter att träffa mitt första lilla barnbarn, mysa och och lära känna henne. På bild ser hon ibland ut som en exakt kopia av sin pappa Arwid, som han såg ut då han var nyfödd, verkar ha lika mörka ögon också. 
Det ska också bli kul att träffa Adam, Arwid och Lotta förstås ;) En liten påse från "Polarn och Pyret" ska packas ned i resväskan. Jag längtar extremt mycket till nästa helg, det är väldigt kul och härligt att ha nästa helg att tänka på och se fram emot =)
Den här helgen har vi en helt vanlig hemma-helg. Efter frukost i sängen kör jag igång robot-dammsugaren, startar en tvättmaskin och sedan en lååång motionsrunda. Därefter badkarsbad och sedan lunch ute på altanen (det var ganska kallt). Lite relax inne soffan efter lunch och sedan städade jag klart i huset. Nu är middagen på gång i köket och utanför är himlen rosa-lila i den fina solnedgången. I morgon har vi hand om mamma Vera, då blir det söndagsmiddag och till eftermiddagsfika blir det årets våffelpremiär =)
Dagens bilder är från maj 2016, innan bebyggelsen drog igång utanför...

Inga kommentarer: