16 augusti 2008

Äntligen helg




Plockade den här fina blombuketten då jag var ute och gick i torsdags kväll.
Jobbet har inte kommit igång med full fart efter semestrarna än. Det är lite som lugnet före stormen. Jag har kommit med på Landstingets ledarutvecklingsprogram som börjar med internat i oktober och avslutas i oktober 2009. Det känns som att jag kan få lära mej mer om det som jag jobbar med.
Jag läser om Mindfulness och tränar på det. SOAS = stanna upp - observera - acceptera - släpp
Tre! gamla kompisar har hört av sig via SMS och vykort. Kul!

Nu sitter jag och laddar för en långpromenad. Sedan blir det shoppingrunda i Mjölby. Ikväll blir det bio-besök. Jag ska se Mamma Mia för andra gången.

På söndag får jag träffa mina barn - längtar!
Nu ska jag ha en bra helg!




Inga kommentarer: