06 mars 2009

Ledig

Vad skönt med en ledig dag. Skönt att ta det lugnt på morgonen, läsa tidningen och äta frukost länge. Det ska bli roligt att städa idag och göra fint här hemma till helgen. Jag har bokat tvättstugan. Har också tänkt att ta en sväng på stan. Böckerna från Ad Libris har kommit och ska hämtas. Behöver köpa lite snygga ljus och tulpaner. Vårt hem behöver pysslas om. Jag har precis hämtat lite inspiration i Lottas inredningsblogg Fyra årstider
Utdelningen av minnesgåvan igår var högtidlig. J fick sin klocka som han tog på sig direkt.
Ikväll ska jag träffa B och L i V-stena. Det ska bli så roligt att ses.
Dagens bild kommer från www.skonahem.com

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Tänk vad roligt att du hittar inspiration hos mig. Jag läser ibland här och finner lugn och ro hos dig..alltid lika kloka tankar.
Kram Lotta
P.s behöver snart ny astma medecin..så vi kanske ses framöver

Kärrans blogg sa...

Oj då! Bäst att du bokar tid :) /Kerstin