18 mars 2009

"Varför krångla till det?"

"Varför krångla till det?" Så står det på spisbroschyrens framsida. Ni som läser bloggen vet att jag håller på att köpa spis till A och A lgh. Tyvärr är det 1 mm för trångt för att spisen ska få plats. 1 mm kan krångla till det. Men, jag vet att det kommer att ordna sej. Vi fixar det utan att krångel. Det kommer att bli jättebra när spisen är på plats. Jag vill att mina barn ska ha det bra. En ny spis kommer att göra matlagningen lite enklare och roligare. Den gamla spisen är verkligen gammal och elsladden ser livsfarlig ut.
Igår var det 17 besökare här vilket är rekord. Det är roligt att ni vill hälsa på här och ta del av mina tankar och det som händer i mitt liv. Ni vet att ni ALLA är välkomna.

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

vad gör man inte för att sina barn ska ha det bra..det bästa man har här i livet. Imrgon kommer Ia på fika..ska bli mysigt.
Kram Lotta