03 mars 2009

A och A


Hej alla mina bloggläsare! I min blogg skriver jag om det som finns i mina tankar. Jag tänker mycket på mina barn och jag älskar att umgås med dem. Dagens bilder är från Oslo i oktober 2008 då J, Ad och jag var där och hälsade på Ar då jag fyllde år. Jag tycker att det är fantastiskt att få vara mamma till dessa kloka, fina, snälla, vänliga, ödmjuka och okomplicerade ungdomar. Jag skulle gärna göra om Osloresan igen. Det var underbara dagar.
På jobbet håller vi på att planera sommaren. Det känns härligt att ha hela våren och sommaren framför sig. Tänk - 4 veckors sammanhängande ledighet i sommar. Vad gött!
Innan det blir sommar har vi lite annat roligt att tänka på också. Snart blir det en SPA-helg med J. Sedan en helg i Gränna med min kompis M. Hade tänkt att åka till Oslo i början av juni men precis samma helg ska Ad till London - så Osloresan får bli en annan gång.
Jag är glad och tacksam för att jag har ett så bra liv. Jag är glad för att jag är frisk (även om jag skulle vilja kapa av mitt ben ibland), jag har friska, goa barn och en underbar sambo. Vi bor bra i vår gamla lägenhet. Men, man får själv städa bort alla döda flugor och duvskit i trappan. Trots/tack vare det är det ett annorlunda boende med själ och charm. Hursomhelst är jag glad för att jag känner tacksamhet och inte tar allt för givet i livet.
Det var mina tankar nedskrivna i min blogg. Tack för ditt besök!

Inga kommentarer: