21 juli 2010

Godmorgon sommar

Jotack, jag trivs mycket bra med min kamera. Nu när jag blivit lite mer van med den är det dags att lära sig lite nytt. Igår läste jag i användarhandboken om CA-inställningen. CA = Creative Auto. Här har jag gett bakgrunden mer oskärpa och jag provade också inställningen för mer levande blått och grönt. Jag har tänkt att köpa ett telezoom-objektiv och förhoppningsvis kan äldste sonen köpa det i Hong Kong där man kan få det c:a 1300 kr billigare.
Idag är min första semesterdag. J jobbar t.om. fredag sedan blir även han utsläppt från jobbet i 4 veckor. Jag började min dag idag med frukost på vår balkong.

1 kommentar:

S o F sa...

Grattis till semesterstarten!

Grattis till en fin start på dagen!

...å grattis till en fin bild! :)

Ser fram emot många fina bilder med din nya kamera.

Soliga hälsningar!