06 juli 2010

Kul på jobbet

Hallå alla bloggbesökare!
Efter två härliga semesterveckor är jag tillbaka på jobbet. Ska bara jobba i 2½ vecka sedan väntar 4 veckors semester. Jag trodde att det skulle kännas lite tråkigt att börja jobba nu mitt i sommaren. Men... det är inte ett dugg tråkigt! Det var kul att komma tillbaka till jobbet och mötas av alla dessa trevliga jobbarkompisar som var pigga och glada och verkar ha kul och trivas på jobbet. Det var inga ledsamheter eller bekymmer. Det var många arbetsuppgifter som låg och väntade på mej och det var roligt att ta tag i det. Jag trivs med mitt jobb och har oftast kul på jobbet.
Idag har jag varit och motionssimmat efter jobbet. Skönt att röra på kroppen och härligt att vara utomhus.
J står i köket och gör pizza =)
Dagens bild kommer från www.skonahem.se  

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Det kan faktiskt vara lite kul att jobba när andra latar sig - bara man vet att man får sin ledighet på ett eller annat sätt! Själv längtar jag tills fredag för då gör jag min sista arbetsdag innan jag tar semester;-))