10 september 2010

Trevlig helg!

Har träffat min chefshandledare i Norrköping idag. Det var 4 månader sedan förra besöket. Som vanligt var det ett bra och givande samtal. J mötte mej, vi tog en liten shoppingrunda och sedan restaurangbesök. En mysig em och kväll. Å, vad jätteskönt att komma hem igen. Nu ska jag dricka te och läsa tidningen.
Igår skrev jag att jag var glad för att skilsmässan var över - det visade sig idag att det inte var som jag trodde... Jag vill helst inte smutsa ner min blogg med "skilsmässotjafs"  men min blogg är min dagbok och jag skriver om det som händer i mitt liv. När vi kom hem ikväll låg ett brev till J från en advokat Tigerström i Linköping. 3½ år efter min sambos skilsmässa gör man anspråk på att J fortfarande ska försörja en vuxen människa! Men, hallå - fungerar det så i vårt land?  
Nu ska vi ha en lugn och skön helg! Hoppas att ni alla bloggläsare får en trevlig helg!

Inga kommentarer: