21 september 2010

Höstkläder

Jag tycker inte om att handla. Det är en gammal "stress-skada" som envist hänger kvar. Så, när vi åker iväg och handlar ser jag till att shoppa loss så jag klarar mej ett tag. I söndags åkte vi till köpcentret A6 i Jönköping ganska sent på em. Vi tänkte att det är nog ganska lugnt där då. Vi tänkte fel. Efter några försök började jag i alla fall att prova lite av varje i min favvobutik.
Jag köpte allt som jag provade: En grå varm och skön tröja, en rosa topp, en blå skjorta, halsduk och vantar. När jag väl kommer hem igen tycker jag att det var ganska kul att handla i alla fall och det gick skapligt bra den här gången. Det är bara att fortsätta att träna och vara glad för att det inte är något stort eller allvarligt problem. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Har just skrivit om kläder jag också:-(

Nåja.Tack för tipset om Houseof..
Har sparat i favoriter.

Ha en bra dag!