13 maj 2011

Linnéa-dagen!

I stället för att åka hem efter jobbet idag tog jag tåget till grannstaden. Köpte tröja och väska på Esprit. Gick sedan omkring och kollade utbudet i kläd- och skoaffärerna. Satte mej sedan på en bänk i solen i folkvimlet och väntade på min sambo J (som jobbade till 17 och anlände lite senare). När J hade köpt skor gick vi till Riva och åt varsin underbart god pizza därefter kaffe/te och varsin ljuvlig chokladtryffel. Sedan tog vi pendeltåget hem. En bra avslutning på den här jobbveckan.
Nu ser jag fram mot vila och återhämtning i helgen. På söndag blir det en liten utflykt med syrran.
Längtar till torsdag då Adam kommer och hälsar på. Det är 4 månader sedan jag träffade honom. Så, nästa helg får jag träffa både A och A (hoppas jag) och det ska bli u n d e r b a r t!

Inga kommentarer: