07 oktober 2011

Fredagstankar

Igår träffade jag min tidigare svägerska Ulrica. Vi träffades efter jobbet och satte oss på ett café och pratade oavbrutet i några timmar. Vi hade massor att prata om och det var jätteroligt att ses igen. När vi senare skildes åt konstaterade jag att vi är de enda som förstår varandra bäst (då det gäller skilsmässor och sådant).
I morse fick jag fina paket och frukost på sängen. Under dagen har det kommit sms och hälsningar på facebook. På jobbet var det några som sjöng och hurrade. Jo, jag fyller år idag =)
Efter ännu en intensiv vecka är det underbart härligt med helg och ledighet. För tillfället tycker både jag och min sambo att livet består av för mycket jobb. Vi vill ju hinna leva också! Samtidigt tycker jag att jag har ett jättebra och roligt jobb där jag stortrivs. Jag gillar att ha mycket att göra på jobbet. Vi får helt enkelt ta ledigt lite oftare än vad vi hittills har gjort.
Det var lite tankar från mej på min födelsedag. Ha en trevlig helg allesammans! 

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Så trevligt att träffa sin ex svägerska så där! Se nu till att ha en finfin födelsedag!

Gunilla sa...

Gratulerar i efterskott!