12 oktober 2011

Glädje och frihet

Den här bilden har jag "lånat" från en av Adams vänners facebooksida (som även är min vän på facebook). Jag vet inte om det är tillåtet men jag kunde inte låta bli. Jag tycker så mycket om bilden! I framsätet sitter Adam och benen tillhör någon av tjejerna från Tokyo. Tror att bilden togs då Adam och hans kompisgäng var på semester i Florida i våras. I bilden finns en massa glädje och frihet - en underbar bild!
Snart kommer Adam hemåt och stannar en vecka den här gången. Samtidigt kommer också vännerna från Tokyo och hälsar på här i staden. Vad kul för dem att få träffas igen och vad kul för mej att få rå om Adam några dagar =)
Dagens bild är hämtad från facebook, fotograf än så länge okänd för mej

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Tänk vad mycket glädje "barnen" ger även sedan de blivit vuxna!

Anne-Lie sa...

Så länge man erkänner sina fel och brister blir man förlåten! Ja nog är det en härlig frihetskänsla för ungarna att få ge sig ut på egna ben - men det finns inget bättre än när de kommer hem så man får "nypa" på dem lite;-))