23 oktober 2011

Öppet Hus

Igår förmiddag hade vi Öppet Hus på jobbet. Öppet Hus med tema livsstil och hälsa. Vi hade olika stationer, tipspromenad och lite förtäring. Det blev lyckat och bra på alla sätt. Det var  ganska många som kom och de verkade tycka att det trevligt.
På bilden är en av mina jobbarkompisar som bl.a jobbar med rökavvänjning. Jag gillar budskapet på hennes tröja: "Förr eller senare sluta alla att röka". På de olika stationerna pratades det mycket om livsstilens betydelse för en bra hälsa - ett livsviktigt ämne.
Idag har jag en extra härlig söndag eftersom jag är ledig hela måndag och tisdag förmiddag. Jag passar på att umgås med Adam nu när han är hemma. I morgon har han önskat en tur till Omberg med mamma. Vi har ju foto som ett gemensamt intresse och nu finns troligen många vackra och dramatiska fotomotiv på Omberg.
Ha det så bra alla bloggläsare!

Inga kommentarer: