28 februari 2012

Lite mera Malmö

Här kommer ytterligare några bilder från Malmöresan. I den här fina och mysiga butiken handlade Arwid och jag ost och choklad. Jag har aldrig sett så många olika ostar på en och samma gång. Ostdoften låg tung härinne. På bilden är det nog mest charkvaror. Det är väl inte i så många butiker det finns kristallkrona?
I det här stora fina huset finns ostbutiken längst till höger. I butiken intill inhandlades tofu och te.
Och här har vi Arwid igen i sin lägenhet i Malmö. Ja, det var allt från Malmöresan.
Nu är det vardag igen här hemma. Jag har jobbat några dagar efter min sportlovsledighet. Idag slutade jag lite tidigare och hann med min motionsrunda i solsken. Jag håller på att vänja mej vid mina nya glasögon. Det går bättre för varje dag. Jag ser otroligt bra med dem. Det var lite rapport om hur jag har det. Hoppas att du också har det bra! 

Inga kommentarer: