25 februari 2012

Malmö

Å vilka mysiga, fina och härliga dagar vi haft i Malmö. Vi anlände till Malmö i onsdags. Min systerdotter Emma med dotter (5 månader gammal) anlände till hotellet när vi kom dit. Vi tog en sväng på stan och jag hittade ett par Hunter för halva priset =) som jag köpte  direkt. På kvällen träffade vi kusinerna Arwid och Emma på restaurang och åt plankstek (!) tillsammans. Sedan kaffe/te på vårt hotell med prat ganska länge på kvällen.   
I torsdags sågs vi på stan på förmiddagen. Vi shoppade lite och sedan åt vi lunch tillsammans alla fem. Därefter umgicks syster B och jag med våra barn var för sig. Jag följde med Arwid hem. Vi passerade "Möllan" på vägen där vi bl.a. köpte ost.
Här bor Arwid i lägenhet som han hyr i möblerad i andra hand.  Dagens bilder är Arwids hus och hem. Det var jätte kul att se hur Arwid bor och det var verkligen jättefint och supermysigt. Fler bilder kommer framöver.

Inga kommentarer: