06 februari 2012

Nya glasögon

Idag har jag beställt två nya glasögonbågar. Det var faktiskt ganska enkelt att bestämma sig. Jag gillar den här typen av bågar som verkar vara populära nuförtiden. Om c:a 14 dagar får jag hämta dem och så ska de ju betalas också...
Jag har haft en ganska bra start på veckan men vi är i en tuff period på jobbet med hög belastning. Vi får helt enkelt härda ut tills det blir bättre tider vilket det blir framåt senvåren då efterlängtad förstärkning anländer.
Dagens bild kommer från www.synsam.se

3 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Hej! Jag la mina glasögon på biltaket fast jag vet att man inte ska... Glömde dem. Hittade dem plattare än plattast. Har varit utan länge nu, det är så dyrt.

Ann-Louise

Kärrans blogg sa...

Hej Ann-Louise! Vilken otur, att lägga glasögonen på biltaket. Ska försöka att inte göra det.
TACK för besöket här i bloggen!

/Kerstin

Gunilla sa...

Mycket snygga bågar! Det betyder så mycket för att man ska se bra ut. ;)
Jag skulle också behöva nya men prioriterar hela tiden annat...