18 maj 2012

Ledig fredag

Jag åkte till hästhagen igårkväll och plockade en bukett blommor till soffbordet. Det är en såå fin tid nu med allt det gröna och alla fina blommor i naturen. Härligt att vara ledig några dagar nu och att verkligen hinna med att njuta av allt det vackra.
Idag på min lediga fredag är det mycket jag vill göra förutom att hinna njuta av den vackra våren. Först ska jag äta en god långfrukost i sängen och läsa tidningen. Sedan ska jag dammsuga. Skulle vilja hinna med en motionsrunda också innan det är dags att ta en dusch. Nu när jag är ensam hemma borde jag passa på att slå in födelsedagspresenterna till J. Innan min klipp- och slingtid kl. 14.00 behöver jag äta lunch.   
Nej, nu är det bäst att jag börjar njuta av min lediga fredag. Ha en bra helg alla ni som besöker min blogg!   

Inga kommentarer: