29 juni 2022

En hälsning från bloggerskan

I förra blogginlägget visade jag våra pioner i knopp och jag väntade på att få se deras utslagna blomsterprakt. Nu har de redan blommat och börjat vissna. Det var vackert men jag kunde inte riktigt njuta av dem, tyvärr.
Har inte skrivit så mycket i bloggen den senaste tiden, minns inte heller när jag tog bilder med kameran senast. Ni som känner mej och känner till situationen vet varför. Bloggen kommer fortsätta finnas och jag hoppas återkomma snart igen.

Tänk på att leva livet så mycket du bara kan, skjut inte upp en massa på framtiden, lev här och nu, var glad och ha roligt, öppna upp och släpp in människor i ditt liv, väx som människa, gör det nu, helst idag. Livet är så skört och kan förändras så snabbt från friskt och helt "normalt" tiill något helt annat som du inte ens kan ana. Kanske har någon av Er upplevt någon liknande, då vet ni precis hur det är och hur det känns. 

Ta hand om er själva och varandra och framför allt NJUT AV LIVET!

I morgon har jag klipptid hos min frisör, det ser jag fram mot

Dagens bilder är från 2021

Inga kommentarer: