03 juli 2022

En dag i taget

Arwid och Adam kom hem till mej i fredags kväll. Det har varit underbart att ha dem här. Känner att det läker mej att vara nära mina barn, att prata, vara tillsammans, göra saker tillsammans. De har sett till att jag äter, vilar och har det bra. De har pysslat om mej, trädgården och tagit tag i lite av varje. Arwid åkte hem till sin familj idag men Adam är kvar här hos mej. Det känns väldigt bra! 

Tack alla fina vänner för ert stöd under den här svåra tiden, jag är glad att ni finns kvar även i fortsättningen. Det kommer en ny och annorlunda tillvaro för mej nu. Jag fortsätter ta en dag i taget och försöker känna tilltro i stället för oro. Jag är innerligt tacksam över att jag får fortsätta leva mitt liv.

Dagens bild är från juni 2017

1 kommentar:

Gunilla sa...

Hej Kerstin! Det var mycket längesedan som jag kikade in här och när jag nu spontant gjorde så, förstår jag att något ledsamt har hänt. Önskar dig allt gott.
Varma hälsningar från Gunilla.