17 februari 2013

Ny energi

Hej allesammans! Hoppas att ni alla haft en bra helg!
Igår åkte vi till grannstaden för handla kattmat och skrivbordslampa. Vi hade också tänkt titta på hissgardiner till våra fönster i vardagsrum och kök men den butiken hade lördagsstängt. När vi kom hem hade jag tvätt- och städdag. Fick en god middag på kvällen och sedan kollade vi på några TV-program som vi missat i veckan.
Jag tog en tur i motionsrundan på förmiddagen idag. Jag sprang nästan hela rundan (4,9 km) och kände mig otroligt glad och stolt när jag kom hem  igen. Sedan kom Arwid förbi och fikade här. Så underbart härligt att träffas! Vi åkte sedan tillsammans och hälsade på mina föräldrar en stund i eftermiddag. Har ätit en god middag ikväll också.
Känner att jag fått återhämtning och ny energi i helgen. Jag är redo för en ny arbetsvecka!
Dagens bild kommer från Slottsträdgården Ulriksdal

Inga kommentarer: