08 mars 2013

Glad och stolt

Idag kom ett mail till mig på jobbet med resultat av en stor och betydelsefull enkät där våra kunder fått lämna sitt omdöme. Vi kom på tredje plats i hela Östergötland! Det är helt fantastiskt! Min ambition är att vi på min arbetsplats ska göra ett bra jobb. Min ambition är inte att hamna på tio-i-topp-listan men... vi hamnade på prispallen som trea i hela länet och som etta i vår länsdel. Som ni säkert förstår är jag glad och stolt och jag förstår att hårt arbete lönar sig. Resultatet tyder på ett gott samarbete och superproffsiga medarbetare på min arbetsplats.
I morgon kommer (troligen) Arwid och Lotta förbi. Att träffa barnen är det allra mest betydelsefulla för mig. Det är kul med fina resultat på jobbet men viktigast av allt är min sambo Jens och mina barn Arwid och Adam och Arwids flickvän Lotta.
Jag önskar er alla en fin helg!
Dagens bild är hämtad från Dufweholms herrgård och dit åker vi och firar påsk i år.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Gratulerar! Sånt behöver man - och ni förtjänar det säkert! :)