05 maj 2015

Livskvalitet

Jag har börjat plocka fram och packa det som ska med till Varberg - kläder för träning och bad (inomhus), lite annat som är bra att ta med och kameran förstås.
Bilden är från http://www.varbergskurort.se
Jag har längtat och sett fram mot Varbergsdagarna och nu är det snart dags =) Jag har bokat två nätter på Varbergs kurort för Arwid, Adam, mig och sambo. Som jag skrivit tidigare är vistelsen en av Arwids 30-års presenter och vi övriga följer med och firar honom. Vi firar inte bara födelsedagen, vi firar också att han idag fick telefonsamtalet med besked om att han fick jobbet han sökte!
Bilden är från http://www.varbergskurort.se
Nu har vi haft en veckas välbehövlig semester, i morgon återvänder vi till våra arbeten igen. Det har varit skönt med en paus i vardagen, sovmorgnar, vila, lediga dagar hemma och i trädgården, att bara vara utan någon speciell planering.  
Nu blir det alltså jobb några dagar och sedan några härliga dagar i Varberg att se fram emot.

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Låter som en underbar och avkopplande vecka och mer kommer ju snart med Varbergsvistelsen!
Mysigt att åka iväg så där tillsammans med sina vuxna barn. Hoppas att vädret blir bra...för just nu är det inget vidare.
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Ja, vi hoppas på fint väder i Varberg! Det ska bli mysigt att vara tillsammans och att träffa barnen, som är vuxna.
Kram från Kerstin