30 juni 2016

Nära strand och hav

Är mycket glad över att vi i sommar kan resa bort en lite längre period och lämna våra katter och vårt hem till vår inneboende katt- och husvakt. Nu är det bestämt vilken vecka det blir och jag har bokat vårt resmål =) Vi reser mot havet förstås, till västkusten.
Vi kommer att bo precis vid havet och höra vågornas brus. Det känns härligt att tänka på och längta till!
Men... nu är det 11 arbetsdagar kvar till semester. Trots halverad arbetsstyrka på jobbet går det väldigt bra att jobba. Vi som jobbar den här perioden är en helt fantastiskt bra medarbetar-grupp som tillsammans gör ett jättebra arbete. Speciellt idag på eftermiddagen visade vi hur otroligt bra vi jobbar tillsammans och löser problem som är mycket speciella, allvarliga och ovanliga. Jag är stolt över min arbetsplats och medarbetarnas insats!
Bilderna är lånade från strandbaden.se

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Härligt att ha något gott som väntar och skulle vädret inte inbjuda till att vara ute, så har ni det gott på insidan!
Gott är också att ingå i ett bra arbetsteam och det är som du skriver viktigt att stötta och hjälpa varandra i vått och i torrt!
Jag har tre arbetsdagar kvar...innan semestern! :)
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Hej Gunilla!
Ja, det känns bra att ha lite planering för semestern. Nu vet jag att jag kommer till havet i sommar =)
Det känns verkligen jättebra när alla gör sitt bästa på jobbet.
Vad härligt att du får semester så snart! Ha det så bra!
Kram från Kerstin