30 januari 2017

Hemma hos

Idag visar jag min superfina yogamatta som jag fick i julklapp av Adam, Arwid och Lotta. Tidigare hade jag ett vanligt gammalt liggunderlägg som yogamatta. En riktig yogamatta är mycket bättre, både snyggare och stadigare. Fick också en inbjudan till Göterborg av dem med besök på Göteborgs Yogacentrum inkl. yogalektion tillsammans. Längtar!    
Häromdagen färgade jag våra gamla vita linnegardiner från IKEA som vi har i sovrummet. Numera är gardinerna mörkblå, precis som jag ville ha dem. De krympte tyvärr lite och är något korta nu. Hoppas på att de "hänger ut sig" och blir lite längre annars får jag sprätta upp fållen och lägga ned dem några centimeter. 
I vår läshörna i vardagsrummet har vi också en julklapp. Vi köper nästan alltid en julklapp till vårt hem och 2016 års julklapp blev en ny läslampa. Den gamla lampan fick flytta upp i TV-rummet där den passade väldigt bra, ett lyft för både TV-rum och läshörnan.
Härligt att  bli lite kreativ ibland.

2 kommentarer:

nillashalsaharmoni sa...

Vilken fin och bra julklapp - en yogamatta! Min börjar bli sliten... dags för en ny! Du får skriva sedan om ditt besök i yogastudion!
Snygg lampa!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Ja, yogamattan blev jag väldigt glad över. Ser fram mot besöket i Yogastudion, vet inte riktigt när det blir ännu.
Kram från Kerstin