18 november 2018

Mest uppskattat i bloggen

Vad är det ni tycker är mest intressant att se och läsa här i Kärrans blogg? När det gäller 2018 års mest lästa inlägg är det Påskhelg som vinner, du kan se inlägget här. I det här inlägget berättar jag om vår påskhelg med Adam och vad vi gjorde. Här finns några bilder på oss i familjen/släkten som kanske är kul att se.
Andra plats får inlägget Förlovningsfirande, du kan se inlägget här. Inlägget visar min syster med man som firade 40-årig förlovningsdag för ett tag sedan. Även detta inlägg visar bilder på mina "nära och kära".
På tredje plats kommer inlägget Gillar vinter, inlägget finns här. Att detta inlägg var populärt förvånade mig. Det är helt vanliga bilder på naturen i snö. Men, jag skriver några rader som är ganska personliga. Kanske är det det personliga som gör inlägget intressant?
Jag tror att bilder på mej, familjen och släkten är kul att se samt när jag skriver något som är lite mer personligt.
Året är inte slut än och kanske behöver jag justera listan över min tre mest lästa inlägg, vi får se...
Idag bjuder jag på en bild på mej själv från 2016 när vi var i Göteborg, hemma hos Arwid och Lotta. 

Inga kommentarer: