21 mars 2010

Inspiration och vila

Ligger i sängen, läser tidning och äter frukost länge idag. Efter tvätt- och städdagen igår tog energin slut. Idag tänker jag vila, läsa och bara ta det lugnt. Vi har blivit bjudna till mina föräldrar i em på våfflor tillsammans med Adam. Det ser jag fram emot. Det ska bli kul att träffas och jag älskar våfflor. Egentligen blev vi inte bjudna, det var jag som ringde och bjöd dit oss...  

Här är några bilder på vårt mysiga sovrum. Jag trivs i vår gamla lägenhet. Det är härligt med högt i tak, stora fönster och trägolv. Jag gillar att pyssla om vårt hem och göra fint. Jag vill inte ha en massa grejer överallt utan en ganska stram, enkel och klassisk inredning. Jag hämtar en del inspiration hos andra bloggare. Hyllorna med foto som jag visat tidigare har jag fått inspiriation till från min systerdotters blogg

Inga kommentarer: