31 mars 2010

Diskmaskin

En dag kvar, sedan är det påskledigt några dagar. Vad skönt det ska bli! Här hemma ska det lagas påskmat och de nya hyllorna i köket ska vitlaseras. Jag har kanske inte berättat det - jag behöver inte handdiska längre. Vi har numera en bänkdiskmaskin. Det innebär att de gamla hyllorna i köket blivit utbytta mot nya, lite större hyllor för att allt ska få plats. J har borrat och fixat till det. Hyllorna är på plats men ska tas ned och vitlaseras. Det kanske kommer en bild sedan då allt är klart.
Dagens bild är tagen med gamla kameran påsken 2009   

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Skönt med diskmaskin och snyggt med nya luckor! Å sen undrar man ju hur du trivs med den nya kameran?
Å sen kan jag erkänna att jag aldrig har varit någon joggare å är inte övertygad om att jag kommer att bli det - men jag måste ge det en chans!

S o F sa...

Tack för titt-in och Påskhälsning.

Önskar dig en riktigt fin och Glad Påsk tillbax!