14 mars 2010

Vårväder

Jag har gått en långpromenad på landet idag tillsammans med min kloka vän M. En härlig promenad i lagom tempo. Det var lite halt och vintrigt men, med solsken och fågelkvitter - härligt. Nya kameran var med på promenaden och jag konstaterar att det är mycket nytt att lära. Det ska bli kul att utforska och "lära känna" nya kameran.
Jag är glad för mitt liv, mina barn, vårt hem och min egen inställning till livet. Jag lever här och nu och passar på att njuta av livet så ofta som möjligt. Jag har inga krav på prestationer, umgänge eller aktiviteter men jag har ett ansvar för att mitt eget liv är ett bra liv.
Det var lite rapport och tankar från mej idag. Jag är glad för att du vill hälsa på här och ta del av mitt liv och mina bilder. TACK till Er som tar er tid att skriva en kommentar när ni hälsar på. Nu önskar jag er alla en härlig söndag!  

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Tack för promenaden! Så fint kortet med stolpen blev!! Riktigt bloggkort! Ha en bra vecka kram Ia