13 juli 2011

Magisk strandkväll

Ikväll blev det solsken och sambon och jag åkte till Nässja vid Vätterns strand. Den "riktiga vägen" till stranden var fortfarande avstängd. Som tur är vet vi om en annan väg till stranden. Vi hade hela stranden för oss själva ikväll - en overklig känsla.
Här är Nässja strand. Ni ser väl min sambo långt där borta på stranden?

Vilken underbart vacker sommarkväll! Det var magiskt och overkligt att sitta på stranden i kvällssolen alldeles själva. 
Jag tog ett kvällsdopp i  kalla Vättern. Vattnet var kallt så det blev bara ett dopp. Men, min sambo J hann inte se när jag doppade mej så det fick bli ett snabbt dopp till. Brrrr vad kallt!
 Ett vackert grässtrå vid strandkanten
 Vi var kvar på stranden länge.
Ikväll har vi fått ännu ett vackert sommarminne!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Så himla mysigt att få ha en egen strand även om Vätterns vatten oftast är kallt!

Gunilla sa...

Det är sådana minnen vi behöver samla på oss för att sedan kunna tänka tillbaka på när novembermörkret lägger sig över vårt land.