30 juli 2011

Vi möts i skogen

Min 5 år gamla väska är ganska sliten och behöver bytas ut. Idag har jag suttit hemma i soffan och köpt en ny väska från www.hm.com Skönt att kunna handla hemifrån. Väskan på bilden är den nyinköpta.
Jag lovat min sambo att ta med honom ut i skogen idag för att plocka kantareller och blåbär. Han har lovat mej att sätta upp rullgardinen i vindsrummet.
Det gör inget att det regnar idag men, jag hoppas att det blir en fin och solig lördag om en vecka. Då är äldsta sonen Arwid med och arrangerar endagsfestivalen "Vi möts i skogen"
Ja, det var lite om hur jag har det!
TACK så jättemycket för alla fina kommentarer! Ha nu en bra helg allesammans!

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Regn och svampplockning är väl inte så bra ihop? Hoppas ni får en fortsatt bra helg trots vädret! :)

Kärrans blogg sa...

Som tur var blev det inget regn då vi var i svampskogen =)