01 juli 2018

Min hjälte

Nu har sambo J gjort en hjälteinsats igen! För inte så länge sedan hittade han ju mamma Veras stulna plånbok i en papperskorg i vår stad. Idag har han plockat ut en bygel, från en av mina BH, som hade hamnat på utsidan av trumman i vår tvättmaskin. Jag tvättar alltid mina (bygel-)BH i en tvättpåse i tvättmaskinen. Den här bygeln hade under pågående tvätt smitit ut från BH:n, vidare ut ur tvåttpåsen och därefter tagit sig ur tvätt-trumman och alltså hamnat på utsidan. Den orsakade en massa oväsen då tvättmaskinen centrifugerade och vi kunde  diagnosticera problemet tillsammans. Idag vände sambo J upp och ner på tvättmaskinen, skruvade loss underredet, hittade bygeln och kunde ta bort den efter lite trixande. Vilken lättnad och vilken supersambo!
Och så kan berätta att jag har träningsvärk idag... Jag återupptog både promenad-springtur och yoga på samma dag igår, men det var värt lite träningsvärk =) 

Inga kommentarer: