22 november 2020

Adventstider

Fina tavlan är nu helt klar, inramad och upphängd på väggen i vår walk-in-closet. Konstnären/sambo var inte helt nöjd med mitt utseende, på tavlan alltså, så han har fixat med det ganska länge, men nu är han äntligen nöjd =)
Har haft fyra härliga och sköna lediga dagar igen. Har motionerat på sambos nyinköpta motionscykel, har yogat och gått stavgångsrundan. Även gjort müsli, ingefärsdryck, städat hus, tvättat all tvätt, läst, pratat med Lo, Arwid och Adam, haft det bra helt enkelt. Har också gjort adventsfint en hel vecka för tidigt. Inomhusbilder är jag inte bra på men... så här ser det ut i vårt köksfönster. Advents-stjärnan är gammal, växterna nyinköpta.
Ännu en bild från kök/vardagsrum. Och som sagt,  jag är inte nöjd med mina inomhusbilder, tycker att det blir för mycket brus i bakgrunden och ljuset i bilden blir inte bra oavsett dagsljus eller skymning. Kanske behöver jag ett bättre redigeringsprogram, lära mig någon inställning i kameran och kanske ett annat objektiv? Det får bli en ny utmaning... att lära mej ta bättre inomhusbilder =)

Inga kommentarer: