20 november 2021

Advent och jul

Haft en härlig och aktiv lördag idag =) Åkte iväg med bilen efter 10 till vännen Maria. Vi gick en härlig långpromenad och sedan satt vi i Marias fina kök, drack vatten och pratade. Maria hade så adventsfint hemma hos sig så jag fick inspiration till att att ta fram stjärnor och advents-ljusstakar hemma hos oss sedan. 

När jag kom hem från Maria var det lunchdags, sedan städade jag hela huset och gjorde adventsfint. Jens satte upp lite belysning utomhus. 

Sedan prat med Arwid, Lotta och Lo, jättemysigt. Lotta har VFU på förlossningen i Varberg nu, det verkar så spännande, intressant och roligt. Jag visade alla 24 paket som jag ska skicka till Lo i veckan, en paketkalender. Hade gärna åkt dit till dem och lämnat paketen men nästa helg när jag är långledig är det jag som bokat upp mej med annat. Men... vi kommer att träffas allesammans efter jul, kanske annandagen och framåt. Det ser jag fram emot, längtar massor efter dem. Då är jag ledig och fri och kan stanna kvar ett tag =) 

I morgon ringer jag till Adam och hör med honom om han bestämt sig för hur han vill fira jul i år.

Advent och jul är en mysig tid och jag ser fram mot julen 2021.

Inga kommentarer: