04 november 2021

Ljusbåge

När jag körde hem från jobbet idag var det en så underbart vacker solnedgång med rosa-röd-orange himmel och dimma. Hoppades hinna hem och ta några bilder innan det blev mörkt men... jag hann inte, det var för mörkt när jag kom hem. Därför får ni hålla till godo med en bild från "arkivet" idag. 

I måndags var vi på IKEA och tittade på kök, kommer inte att köpa kök där men bra ändå att få lite inspiration. Vi valde att åka till IKEA en måndag när det brukar vara lite folk i butikerna... vi tänkte inte på att det är höstlov denna vecka =)

På lördag förmiddag kommer min mellansysters dotter Zara hit. Vi har köpt en fin ljusbåge av henne som hon levererar hem till oss på lördag. Syrrans dotter och syrrans man har ett företag tillsammans, de tillverkar inredningsdetaljer och smycken i trä. Jag länkar till deras hemsida HÄR, där kan man bl.a. se ljusbågen och allt annat fint.

En arbetsdag kvar och sedan helg =) Härligt!

Inga kommentarer: